nedjelja, 3. siječnja 2016.

Adabi spavanja i lijeganja

10:13

Podjelite

Bera’ b. ‘Azib, r.a., pripovijeda: “Kada bi Resulullah, sallallahu ‘alejhi ve selleme, legao u postelju, legao bi na desnu stranu i proučio: ‘Gospodaru moj, Tebi se predajem, Tebi okrećem svoje lice, Tebi prepuštam svoju sudbinu, od Tebe tražim pomoć i zaštitu – iz žudnje i strahopoštovanja prema Tebi. Nema utočišta ni spasa od Tebe mimo Tebe. Vjerujem u Knjigu koju si objavio i u Vjerovjesnika kojeg si poslao!’”
(Buhari)
Prenosi se da je Huzejfe r.a., rekao: “Kada bi Resulullah, sallallahu ‘alejhi ve selleme, noću legao u postelju, stavio bi (desnu) ruku ispod obraza i rekao: ‘Bože moj, s Tvojim imenom umirem i s Tvojim imenom živim’, a kada bi se probudio rekao bi: ‘Hvala Allahu, koji nas je oživio, nakon što nas je usmrtio (nakon sna) i Njemu ćemo se ponovo vratiti!’”
(Buhari)
Jeiš b. Tihfa el-Gifarija, r.a., pripovijeda: “Moj je otac rekao: ‘Dok sam ležao u mesdžidu potrbuške, došao je čovjek i svojom nogom me pomakao i rekao: ‘Zaista ovako ležanje Allah mrzi.’ Pa sam pogledao, kad to bi Allahov Poslanik, s.a.v.s.”
(Ebu-Davud, sahih)
Ebu-Hurejre, r.a., prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu ‘alejhi ve selleme, rekao: “Ko sjedne na nekom mjestu i ne spomene (na njemu) Uzvišenog Allaha, zaslužio je Njegovu kaznu, a ko legne na neko mjesto (postelja) i ne spomene Uzvišenog Allaha, također je zaslužio Njegovu kaznu.”
(Ebu-Davud, sahih)

0 komentari:

Objavi komentar